Паризький автосалон 2022: нові підходи, тренди, підсумки

Паризький автосалон 2022: нові підходи, тренди, підсумки фото

Paris Motor Show вважається наймасштабнішим автосалоном в Європі, та найстарішим у світі, адже проводиться з 1898 року. Та в цьому році виставка не здивувала своїх відвідувачів грандіозністю, адже відчувається криза світового автопрому. На заході представлено мало світових брендів, основна частина яких – це відомі французькі марки: Renault, Dacia та новий бренд групи Mobilize, Peugeot, Citroen, DS, а також Jeep, який входить до концерну Stellantis. Решта - відомі китайські (WEY та Ora від Great Wall, BYD) та навіть зовсім екзотичні бренди: французько-марокканський NamX та в‘єтнамський Velfast.

Паризький автосалон 2022: нові підходи, тренди, підсумки фото
Паризький автосалон 2022: нові підходи, тренди, підсумки фото
Паризький автосалон 2022: нові підходи, тренди, підсумки фото
Паризький автосалон 2022: нові підходи, тренди, підсумки фото
Паризький автосалон 2022: нові підходи, тренди, підсумки фото
Паризький автосалон 2022: нові підходи, тренди, підсумки фото
Паризький автосалон 2022: нові підходи, тренди, підсумки фото
Паризький автосалон 2022: нові підходи, тренди, підсумки фото
Паризький автосалон 2022: нові підходи, тренди, підсумки фото
Паризький автосалон 2022: нові підходи, тренди, підсумки фото
Паризький автосалон 2022: нові підходи, тренди, підсумки фото
Паризький автосалон 2022: нові підходи, тренди, підсумки фото
Паризький автосалон 2022: нові підходи, тренди, підсумки фото
Паризький автосалон 2022: нові підходи, тренди, підсумки фото
Паризький автосалон 2022: нові підходи, тренди, підсумки фото

Господарі шоу, давні французькі бренди, пробують себе у нових сегментах. Наприклад, сьогодні Peugeot це уже не звичайний сімейний автомобіль, а бренд з амбіціями зайняти сегмент потужних спортивних авто. Citroen, виокремивши бренд DS, продукує під цією маркою преміум автомобілі.

Паризький автосалон 2022: нові підходи, тренди, підсумки фото 16

Китайські автовиробники, про які останнім часом всі говорять, стараються вийти на європейський ринок, активно вкладаються у просування брендів та розробку нових моделей. Конкурують із західними виробниками у різних класах, у тому числі і у преміумсегменті.

На події мало новинок і презентацій, в основному це або електричні версії уже знайомих авто, або так званий «фейсліфтинг», або концепти, які найімовірніше ніколи не стануть серійними. Велика кількість брендів пропонує уже знайомі нам моделі з гібридними або електричними двигунами, а також присутні водневі авто, які мають піти у серійне виробництво у же в 2025 році.

З беззаперечним переходом Європи на електромобілі, ера машин з ДВЗ відходить у минуле. Закон забороняє продаж класичних авто уже з 2035 року, тому більшість автовиробників поступово до цього готується, уже сьогодні поступово переводячи лінійку моделей на електрику. Наприклад, Jeep презентував першу 100% електричну модель – Jeep Avenger 4*4. Загалом, абсолютна більшість новинок – це авто з нульовими викидами.

Паризький автосалон 2022: нові підходи, тренди, підсумки фото 17

Та якщо говорити про нульові викиди - це не обов‘язково електромобілі. На паризькому автосалоні дуже багато уваги приділено альтернативним видам пального. Це і спеціальні установки для переобладнання бензинових автомобілів для роботи на етаноловому паливі (по суті, це бензин, перемішаний з етиловим спиртом, який виготовляють із кормового буряка) - так і водневі автомобілі, які можуть кинути виклик звичайним електричкам. Наприклад, прототип водневого NamX HUV зі змінними елементами живлення дозволяє вирішити проблему довгого заряджання електромобілів, та гарантувати запас ходу в 1000 кілометрів.

Паризький автосалон 2022: нові підходи, тренди, підсумки фото 18

Зважаючи на світову кризу в автопромі, все більшу вагу набирає ринок вживаних авто. Чи не вперше на автошоу в Парижі себе показують імпортери і дилери як нових, так і вживаних авто. Основна перевага машин з пробігом, окрім ціни - швидкість: сів і поїхав, не потрібно чекати на її поставку до салону.

Автомобільні компанії задають нові тренди мобільності та задаються питаннями: чи потрібні в мегаполісі класичні авто? Чи достатньо ультрамалих машин, які по документах вважаються квадроциклами, і на частину із них навіть посвідення водія не потрібне, а керувати можна з 14 років? Таке рішення пропонує Aixam eCoupe, серед компактних мікроавтомобілів можна вибрати модель на будь-який смак: від спротивної версії і до міні-кросовера.

Бренд Renault пішов ще далі із суббрендом Mobilize. Компанія ставить питання: чи потрібно володіти автомобілем, чи достатньо каршерингу та так званого «авто за підпискою»? Ультракомпактний двомісний електричний Mobilize Duo виготовлений спеціально для каршерингу – купити його для особистого користування буде неможливо. Так автовиробники намагаються вгадати нові тренди мобільності та не втратити частину ринку у зв‘язку з переходом до нового уявлення мобільності в країнах західної Європи.

Паризький автосалон 2022: нові підходи, тренди, підсумки фото 19

Ну що ж, побачимо, що з представленого на Paris Motor Show стане нашим сьогоденням, а що так і залишиться на етапі припущень, розробок та прототипів.