Slate Truck: Новий стартап з доступним модульним електропікапом

Slate Truck: Новий стартап з доступним модульним електропікапом фото

Концепція та позиціонування Новий стартап Slate Truck із Лонг-Біч, Каліфорнія, оголосив про плани випустити доступний модульний електричний пікап. Компанія обіцяє реалізувати те, що багато автовиробників обіцяли протягом багатьох років, але рідко здійснюють на практиці – випустити недорогий електромобіль, орієнтований на широке коло покупців. За оцінками Slate, після федеральної податкової пільги в розмірі 7 500 доларів вартість автомобіля може бути менше 20 000 доларів. Керівник компанії Кріс Барман заявляє, що основна мета – повернути контроль над вибором авто самим споживачам, з якими традиційна автоіндустрія, як правило, не консультується.

https://youtu.be/mxMd3SNEKCA?si=m4joZGyx94FJ85KR

Дизайн та конструкція У січні, демонструючи прототип, колишній віцепрезидент Stellantis представив журналістам зразок конструкції, що поєднує у собі інноваційний підхід і класичні технічні рішення:

  • Конструкція: Сталеві диски, механічні склопідйомники, відсутність сенсорного екрану.
  • Матеріали: Пластикові кузовні панелі, виготовлені методом лиття під тиском, що нагадує автомобілі Saturn.
  • Підхід до обслуговування: Відсутність дорогого фарбувального цеху з переходом на використання індивідуальних плівок та філософію "зроби сам" у володінні транспортним засобом.
  • Додаткові можливості: Компанія планує пропонувати аксесуари для персоналізації вантажівки, а також комплект для перетворення двомісної вантажівки на п’ятимісний позашляховик.

Розміри та універсальність кузова Пікап має довжину 443,5 см і колісну базу 276,6 см, що майже на 60 см менше, ніж у таких моделей, як Ford Maverick та Hyundai Santa Cruz. Основні характеристики:

Slate Truck: Новий стартап з доступним модульним електропікапом фото 1
  • Висота: 176 см – набагато вища, ніж у Nissan Leaf.
  • Вантажний відсік: Довжина 152 см (або 207 см із опущеним заднім бортом). Стінки кузова піднімаються до рівня грудей людини середнього зросту, а ширина між колісними арками становить 109 см, що забезпечує легкий доступ без використання підніжок.
  • Модульність: Базова комплектація – класичний пікап. Прототип також демонструє можливість переобладнання в: Позашляховик із тримісним заднім сидінням, подушками безпеки і встановленими захисними дугами, Позашляховик з кузовом типу фастбек, Відкритий позашляховик із захисними дугами.
  • Позашляховик із тримісним заднім сидінням, подушками безпеки і встановленими захисними дугами,
  • Позашляховик з кузовом типу фастбек,
  • Відкритий позашляховик із захисними дугами.

Slate Truck: Новий стартап з доступним модульним електропікапом фото 2

Останні два варіанти поки не отримали остаточного регуляторного схвалення, проте проект передбачає встановлення бічних стійок, поперечин, вікон та заднього сидіння з попередньо виготовленими точками кріплення.

Акумуляторна система та двигун Основний акцент Slate Truck зроблено на економічності та практичності:

  • Конструкція шасі: Рамна конструкція з несучим кузовом, де акумуляторна батарея (52,7 кВт·год) розташована в спеціальній рамі.
  • Постачальник акумуляторів: Південнокорейська компанія SK On, яка нещодавно уклала угоду з Nissan щодо виробництва батарей для електромобілів, виготовляючи їх у США.
  • Модернізація: За додаткову вартість 5 000 доларів можна отримати акумулятор ємністю 84,3 кВт·год.
  • Зарядка: Вбудований зарядний пристрій потужністю 11 кВт дозволяє зарядити менший акумулятор до рівня 2 за менш ніж 5 годин; стандартний порт NACS та швидка зарядка постійним струмом потужністю до 120 кВт забезпечують зарядку від 20% до 80% приблизно за 30 хвилин.
  • Характеристики: Двигун із потужністю 201 к.с. і крутним моментом 264 Нм, встановлений на задній осі. Розгін від 0 до 96 км/год – 8 секунд, максимальна швидкість – 145 км/год. Запас ходу: близько 241 км з меншим акумулятором і до 386 км з варіантом з більшим акумулятором.
  • Двигун із потужністю 201 к.с. і крутним моментом 264 Нм, встановлений на задній осі.
  • Розгін від 0 до 96 км/год – 8 секунд, максимальна швидкість – 145 км/год.
  • Запас ходу: близько 241 км з меншим акумулятором і до 386 км з варіантом з більшим акумулятором.

Slate Truck: Новий стартап з доступним модульним електропікапом фото 3

Функціональність і вантажопідйомність Вантажівка орієнтована на щоденне використання:

  • Вантажопідйомність: До 650 кг, що можна розмістити у передньому багажнику (198 літрів), кузові (1048 літрів) або додатковому багажному відділенні позаду заднього сидіння (963 літри).
  • Причеп: Максимальна вага причепа становить 453 кг.
  • Сервісне обслуговування: Slate планує забезпечити можливість заміни акумулятора в звичайних сервісних центрах, які раніше займалися заміною масла та обслуговуванням вихлопних систем.

Інтер’єр та додаткові опції Дизайн салону позиціонується як практичний і зручний:

  • Салон оснащено електричними замками, кондиціонером із ручними регуляторами, механічними склопідйомниками та вініловими сидіннями.
  • Панель приладів: Відсутність сенсорного екрану компенсується універсальним кріпленням для телефону з USB-роз’ємами.
  • Безпека: Дзеркало заднього виду виконує функцію камери (відповідно до вимог федерального законодавства) та містить до 8 подушок безпеки. Система також включає автоматичне екстрене гальмування.
  • Аксесуари: Близько 100–200 деталей можна буде замовити окремо – від електричних склопідйомників до сучасних сенсорних планшетів і центральних консолей.

Фінансова сторона та стратегії успіху Slate Truck був заснований у Трої (Мічиган) в 2022 році і вже наступного року залучив 111 мільйон доларів завдяки підтримці Джеффа Безоса та 15 інших заможних інвесторів.

  • Підхід до ринку: На відміну від багатьох стартапів з виробництва електромобілів, де зазвичай запускають дорогі флагманські версії, Slate орієнтується на бюджетний сегмент, де навіть пікап за 27 000 доларів (без федеральної пільги) вважається бюджетним продуктом з мінімальною маржею прибутку.
  • Альтернативна стратегія прибутку: Стартап планує отримувати доходи від продажу аксесуарів, що відповідає досвіду компаній із Harley Davidson та Stellantis, які заробляли на додаткових можливостях та обслуговуванні застарілих моделей.

Ключові виконавці До керівництва Slate приєднались ветерани автомобільної промисловості:

  • Кріс Барман – керівник,
  • Тіша Джонсон – голова відділу дизайну, колишній віцепрезидент з дизайну інтер’єру у Volvo,
  • Ерік Кейппер – керівник відділу інженерії, колишній співробітник Karma і Chrysler,
  • Джеремі Снайдер – директор з комерційних питань, колишній представник Tesla.

Перспективи та майбутнє проєкту Виробництво Slate Truck стартує наприкінці наступного року на старому комбінаті з виробництва паперу у Варшаві, штат Індіана. Попереднє бронювання вже відкрито – внесіть депозит у розмірі 50 доларів на slate.auto. Незважаючи на величезну конкуренцію та історичні труднощі стартапів у цій галузі (Nikola, Lordstown, Workhorse, Faraday, Fisker, Canoo та ін.), підтримка мільярдерів і досвід індустріальних ветеранів дають надію на успіх. Чи зуміє Slate досягти успіху там, де інші зазнали невдачі – покаже час.