"Ми чули майбутнє": команда WAH про конференцію в Лісабоні

"Ми чули майбутнє": команда WAH про конференцію в Лісабоні фото

Днями відбулася конференція про онлайн-продажі вживаних автомобілів «AutosBuzz2023» у Португалії в Лісабоні. Основною темою була «Майбутнє автомобільних маркетплейсів». Серед спікерів були як представники онлайн маркетплейсів, так і автомобільні дилери, розробники програмного забезпечення: OLX, Stellantis, Adevinta (mobile.de), AutoScout24, Seez, carwow, carVertical, Phyron, iovox. Команда West Auto Hub також побувала там і ділиться новинами та набутим досвідом.

Ця подія була сфокусована на маркетплейсах та їхньому майбутньому. Говорили про можливий негативний та позитивний вплив, що може датиможливість для їхнього розвитку.

Конференцію розпочали представники концерну Stellantis. Вони розповіли про важливість ринку вживаних авто, про свій досвід у цьому сегменті та чому саме вважають цей ринок перспективним. Це досить незвично для виробників нових авто, адже йде мова не лише про лізингові чи негарантійні авто. З ковідних часів вони почали працювати як мультибрендовий салон вживаних авто.

"Ми чули майбутнє": команда WAH про конференцію в Лісабоні фото 1

Під час конференції експерти наголошували: усі маркетплейси, які хочуть залишитись в ринку, перейдуть у ритейл - торгівлю автомобілями фізично, так вже роблять найбільші гравці AutoScout24, OLX, OtoMoto.pl, Mobile.de. Як це виглядає: вони скуповують авто і продають їх під своїм брендом. Обов’язкова умова продажу цих авто – вони мають бути перевірені.

Експерти прогнозують, що в майбутньому, під час продажу автомобіля онлайн, не потрібно буде покидати сторінку. Всі оплати та договори укладатимуться відразу на маркет-плейсах. Вони стануть єдиним місцем, де можна буде зробити все: від підбору автомобіля до кінцевої транзакції.

Також спікери розповіли, що основною проблемою низьких продажів автомобілів на маркет-плейсах - це невчасне та надто довге опрацювання звернення. Рішенням бачать автоматизацію бізнес-процесів через додаткові ІТ-рішення та оптимізацію, щоб якісно взаємодіяти із клієнтами.

"Ми чули майбутнє": команда WAH про конференцію в Лісабоні фото 2

Вагома частина виступів була присвячена штучному інтелекту: починаючи від чату GPT до створення відео-контенту, опрацювання лідів, визначення свого клієнта.

Одна з компаній-розробників програмного забезпечення створює відео за допомогою ШІ. Таке рішення допомагає дилеру створювати контент, не затрачаючи багато часу. Потрібно завантажити фотографії авто, а програма сама згенерує відео за допомогою ШІ, яке буде максимально наближене до даного бренду.

Окрім лекцій про програмне забезпечення та ШІ, показували реальні бізнес-моделі, кейси, які допомагають рости бізнесу. Розповідали як покращити роботу своєї компанії, про бізнес-стратегії та підбір людей.

Представниця OLX в Бразилії розповіла про важливість довіри, адже їхній ринок схожий на ринок України: масове шахрайство з боку продавців та покупців. Експертка наголошувала про важливість перевіреності: щоб продавати на маркет-плейсах, потрібно фільтрувати товар, створювати критерії підбору авто і, таким чином, збільшувати довіру людей до маркетплейсів і додавати впевненості в купівлі транспорту.

Важливим підсумком для спеціалістів West Auto Hub ще раз стала необхідність використання інформації. Тобто застосовувати дані та аналітику ринку, а не будувати продажі на власних відчуттях. Майбутнє дійсно за аналітикою, тому вже довгий час співпрацюємо з Інститутом досліджень авторинку та використовуємо дані для збільшення продажів автомобілів.