У Луцьку вперше відбулася конференція для дилерів та продавців вживаних авто з-за кордону
Імпорт вживаних авто в Україну зріс у 45 разів впродовж останніх 7 років. Щомісяця в нашій державі продають 75 000 авто з пробігом, 31 000 авто імпортують та розмитнюють і 106 000 - реєструють.
Цей ринок постійно росте і він дуже нестабільний. Як вирішити проблеми свого автобізнесу, рости та заробляти більше в умовах невизначеності та шаленої конкуренції? Про це говорили на конференції "Імпорт та продажі вживаних авто: як рости, а не виживати", яку організувала компанія WEST AUTO HUB спільно з Інститутом досліджень авторинку (ІДА).
Захід відбувся у п’ятницю, 29 жовтня, на території головного офісу WAH у Луцьку з дотриманням протиепідемічних вимог.
П’ятигодинна конференція зібрала чимало охочих і складалася із трьох тематичних блоків:
Український авторинок сьогодні та завтра.
Автобізнес: проблеми та рішення.
Як рости та заробляти більше.
Захід розпочався зі спічу голови Інституту досліджень авторинку Станіслава Бучацького, який окреслив присутнім динаміку ринку імпорту авто з пробігом.
Безумовно пандемія коронавірусу вплинула на імпорт вживаного транспорту. Які наслідки вона принесла за собою, як бізнес адаптувався до цього та взагалі - як реагувати на такі кризи в майбутньому розповіла операційний директор WEST AUTO HUB Вікторія Шляхтич.
Завершив перший тематичний блок спеціальний іноземний гість конфренції - операційний директор чеського сервісу Carvago (купівля авто онлайн «під ключ») Ян Кранат, який уже 23 роки займається автобізнесом. Той розказав, як може виглядати авторинок у майбутньому, назвав світові тенденції розвитку цієї сфери, а головне – поділився зарубіжним досвідом, який може стати в нагоді дилерам та продавцям вживаного транспорту.
Естафету прийняв виконавчий директор Інституту досліджень авторинку Олександр Оніщук, який розказав, чи готова Україна до заборони імпорту авто з двигунами внутрішнього згорання з 2027 р.
Своєю чергою виконавчий директор WEST AUTO HUB Юлія Риковська говорила про те, що болить кожному імпортеру авто – про митну вартість та чи реально вивести її з тіні.
Наступними доповідачами були журналіст-аналітик АвтоРІА Остап Новицький («Тренди онлайн-авторинку»), голова Інституту досліджень авторинку Станіслав Бучацький («BigData для автобізнесу…»).
Третя завершальна частина заходу вийшла найбільш практичною, адже говорили про те, як рости і більше заробляти: автоматизувати бізнес, покращувати сервіс, розвивати партнерські зв’язки.
Проєктний менеджер сервісу для автоматизації імпорту та продажу транспорту webex24 Альбіна Тюпа розповіла про функціонал цього IT-продукту, переваги та лайфхаки.
А директор відомої в Україні лізингової компанії MyAuto Олексій Ржанов говорив про силу партнерства.
По завершенню конференції спікери вручили подарунки учасникам за найцікавіші запитання, а організатори WAH та ІДА запевнили, що такі заходи обов’язково стануть регулярними: не дарма ж Луцьк – серед лідерів по кількості ввезених авто в Україну, тож час ділитися досвідом.
Фото із заходу дивіться тут.